Ràdio Caliu és el nostre mitjà per a comunicar-nos amb el món exterior,per donar-nos a conèixer i per a generar pensament lliure. Els i les membres de Ràdio Caliu tenim la motivació de potenciar la diversitat i la diferència, de compartir experiències i de donar veu a aquelles i aquells que no la tenen... Ràdio Caliu és una ràdio única i diferent per a persones úniques i diferents.


3 de març del 2013

Crònica Programa 3 Març 2013

Holaaaaaa, que tal?

Em dic Amali i els amics i amigues de Ràdio Caliu m'han encomanat la realització d'aquesta crònica ,cosa que m'ha fet molta il·lusió, així  doncs  aquí va.


Ahir diumenge vaig tenir el gran honor de poder assistir ,com a convidat , a un nou programa, de Ràdio Caliu la Nova Generació, va ser un moment especial veure tota aquella gentada tan ben organitzada pel Rubén, el Martí i l'Esteban.

A prinicipi del programa en Lluís Batlle ens proposava un enigma que una oient va saber endevinar, bravo!!, després  l'Anna, la Berta  i l'Albert ens portavan la crònica del viatge a Korea, mira que està lluny, eh!!!

Em va agradar molt les intervencions de la Pilar en les seves intervencions la vaig veure molt animada, i vaig descobrir coses noves sobre la sortides del grup de memòria històrica i barcelona express, us recomano molt descobrir l'historia d'un professor que es diu Antoni Benages, aquí us deixo l'enllaç al blog de diferents.

L'explicació que van fer L'Andrés i la Laia  sobre la calçotada del caliu, que faran al març, en va venir unes ganes terribles d'anar-hi...tant de bo en convidin, jjejejeje.

Amb l'Anna i la Berta, vam recordar la nevada que va caure fa uns dies pels voltants de Barcelona, no va quatllar massa però el just per disfrutar-la.

Amb l'Edu vam descobrir la fira de la mineria, i la seva passió pels diamants, deu n'hi do al caliu hi ha un joier d'alçada! jejeeje.

Amb el Carles i el Francesc vaig descobrir que hi ha canals de videos per internet on es poden veure coses molt interessants i increibles, a la secció "Per un tube".

Amb la Mireia, la Maria, l'Albert i el Salva, en vaig enterar que les notícies incertes són cada cop més certes.

I finalment em va arribar l'hora de poder compartir uns moments d'aquest programa de ràdio tan diferent fet a molt de carinyo per persones increibles , em vaig sentir com a casa, tant de bo això sigui l'inici d'una bonica amistat, jejeje

Per acabar el programa la Berta , el Francesc ...es van animar amb uns acudit, ajajaja.
Hiiiiiiiiiiiiiiiijaaaaaaaaaaaaa!

Bé no us entrenc més , si cliqueu el podreu escoltar el pograma.

res una abraçada i un petó ben fort a tota la família de Ràdio Caliu.

Amali Penja Lamá